Godis är gott! :}

Tjy bloggen, denna vecka har varit knas, haha mer kan jag inte säga, och en sak. Vafan håller du på med?! Typ idiot med stora bokstäver, usch för sånt! Och jätte kul att Aina har spärrat av typ halva stan för att någon haft lite kul och lekt värsta knas. Bryr mig inte sådär jättemycket men man är dock lite rädd själv, man vet aldrig vad det är. Idag har jag färgat håret, mahogny färg ;-) ser slingat ut, som om man dragit med en kam genom håret med svart och rött, så ser håret ut just nu, stolt som f-a-n. Hade sista film tema dagen i skolan idag, en väldigt tråkig film, ser ingen mening eller budskap med den filmen, den var bara så mörk och tråkig tyckte jag, men alla gillar inte samma sort av filmer, hehe. Nu ska jag checka runt lite på Facebook, ni får ha det bra och fortsätt gärna läsa. Kommentera gärna, och tipsa om något som kan va kul att skriva om! :-) Do it now! :* Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0