Last christmas i give you my heart... ;)<33 [Underbar låt]

Hej allihopa :D Har shoppat idag ^^ köpte en hel del, och världens mysigaste tröja som jag är NÖJD med :D och ännu mer ;) Och idag känner jag mig liiite bättre efter att ha fått ut min ilska, men är ännu lite depp, det löser sig. Det blir bra. Promise. <3

1.Bikbok:Jeans tights,öronhängen "set" flera st. Hårsnoddar. :D
2.Åhlen´s: Mammas underbara julklapp,från mig ;)<333
3.Cubus: Tjock hood tröja med någon text på (mörkblå), smutsrosa linne, grå tröja med knappar :D
4. H&M: Hårspray, Schwarzkop, got2b- smooth ´n chic. Grymt bra när man vill ha volym! ^^

Och allt det där blev över 600 spänn :S, galet. Sen hände det ju en hel del knasiga grejer i skolan. Bella fick psykbryt på några i hennes klass och slog en av dom med matbrickan i kön, höll på att skratta ihjäl mig, såg så sjukt kul ut bara ;) Sen kollade jag liite på Slumdog millionare med bella och hennes klass, och såklart kom en pöjk in och shakade asset, höll på att ramla av stolen för det såg så fånigt ut, men grymt kul x'D och det bästa..... Bella blev "inlåst" på åhlen´s, dörrarna ville inte öppnas, hahaha stod där utanför och såg helt lost ut, men kul var det. Sen tjocka i oss en liten hamburgare på max ^^ Hihi och på morgonen var det några killar som påstod att dom var "gay", har inget emot sånt men det kändes bara så konstigt när dom stod och berättade en massa, hahaha, och såklart lyckades jag bryta av handtaget till vattenbehållaren, :$ ville bara sjunka ner genom golvet typ, men någon innan hade brytit av det helt, bara pinsamt att stå och vrida och så för att få lite vatten. hahaha, bella råkade ut för samma sak, sen några andra som bråkade med samma sak, Haha galen dag, Aye, puss :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0