I believe, <3

Tjo. En underbart jävla deppig dag. Och här kommer alla känslor på en och samma gång. Massa shit har hänt, sitter i mammas feta mysiga morgonrock och fryser arslet av mig och ser ut som självaste jävla pandan i facet, säger en sak: F-A-N. Förlåt, svär vanligtvis inte irl men mest i texter, är bara så sjukt svidig, hm, originellt. Men det ska lösa sig, och nu får du fan vad du förtjänar, så som du behandlar andra blir du behandlad själv, jag tänker inte låta dig trampa mig på tårna, jag tänker inte ta mera skit i från dig, så patetiskt så det finns inte, btw du och "den" är vidriga. Hur kan man sjunka så lågt? ni är långt ner under gränsen. Öppna ögonen och se vad ni ställer med. En del ord kan få en att tända till, och såra. Orkar inteeeeeeeee. Gå och lägg er, och själv ska jag tjocka mig framför tv:n och "deppa" ifred, nej men allvarligt, Fundera och vara lite kreativ. Ohja, ska fixa det här. Orkar inte skriva mer, får väl se om det dyker upp något ikväll, Ha de gött. Puss :* <33 btw, känner mig nästan som en bubbla,typ spricker när som helst.Haha aye, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0