When love takes over... yeah yeah! ;)<3

Sho! Säger en sak, igår var man sådär sjukt mega hungrig och tänkte "oj vad gott det ska bli med pizza" men i helv**e heller, det blev en besvikelse >;( kan inte beskriva smaken, äcklig med andra ord, Förlåt, brödet torrt, tomatsåsen :S usch, Men aja, vaknade imorse av en hostattack, kul. Hostar jag lite grann så sätter det igång, kli i halsen och annat elände. Ret hosta (?). Känner mig liite deppig men annars glad, jag tänker kämpa that´s it, jag ska bevisa att det jag lovat håller, det är dags att rycka upp sig och låta det komma fram själv, jag hoppas, men samtidigt känns det som om "jag vet" men ändå. Tänker kämpa och fixa det här. Aye, det gäller både mig själv och kärleken och mitt liv! Och shit det är redan December nu liksom, sen blir 2010 ett minne. Har varit med om mycket, upplevt något underbart,skrattar,gråtit,blivit besviken,lycklig osv, men ändå ett toppenår! :] Nu siktar jag mot toppen så långt jag kan nå och håller tummarna, det ska bli bra, ett steg närmare. Btw bort med minnena så länge, kollade runt igår på Google på nagel mönster, fann något grymt häftigt :D Magnetiskt nagellack, eller det är vanligt lack, men man får en magnetstämpel till och håller man det framför lacket blir det något mönster. Hehe plus i kanten på det ;D Aja, ska snart gå och fixa lite med mina naglar och sen göra en fin Fransk "glitter" manikyr, som bilden ni har sett med silver glittrigt nagellack. Men ni får ha ddet gött så får jag se om det dyker upp något kvälls inlägg, Pöwsheii :* <333 Hittade för tillfället ingen bättre bild x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0