What happens in 2010 stay in 2010!

Hej bloggen. Jag har upptäckt en del saker.1.Jag är ganska smart när jag klurar ut vad som kan gå snett.2.Det finns koffein i coca cola! Ha, där har vi svaret till varför jag varit så uppspeedad på sistone :) Och hörde något underbart.Fick höra något ifrån Gullebästis A. :) Vi klarar det här,promise. Och HA HA HA på dig din J*el :) in yout face. Och nyår är fullspäckad med knas osv, ;) Det som händer i 2010 stannar i 2010, btw köpte julklapp till Bella idag ;) Aja ni får ha det bra. Kram & gott nytt år säger jag nu, ;) för jag kommer ha fullt upp, bilder kanske dyker upp,kan ej lova något. Men ska försöka slänga in lite sköna tider osv under 2010! Pöss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0