This night gonna be a good night.

Hej bloggen. Ja klockan är nu 01.28. Är pigg, känner mig hyperaktiv, Hm, kanske beror på all cola och socker jag fått i mig. Dagen har varit liite stressig, speciellt när jag skulle möta Bella bebis på stan, fick duscha och snabb föna håret, och platta det, hehe, sen har ju dagen varit knas. Kvällen var roligast, hur kul jag och Bella hade är omöjligt att beskriva. Tjöt av skratt för knasiga namn och försökte lära mig gutamål. Har tydligen skaffat en lärare. Vi kan kalla honom Mr.K. Hehe, och sen har jag en hel del knasiga men klockrena händelser, Dom bästa 5 kommer här:

1.Sköt en kork från ett saltkar av plast,så som på en champagneflaska, knockade såklart Bella i huvudet,(Korken) i matsalen. Haha headshot.

2.Utanför Cubus med Emelie. "Tjejer,tjejer,tjejer". Galet roligt. Stort plus + :D

3.Jennifers mobil ringer i fickan och jag snurrar flera varv runt för att se mig omkring för att se vart ljudet kommer ifrån xD och hur hon tappade sin mandarin som rullade in under ett par killars skor :$ Opps!

4.Robin med sina "Glejsogon" hans galna berättelser. Love it <3

5.Hur jag brände mig på en popcorns kärna, Bellas ringklocke signal när hon försökte skjutsa mig och lyckades skrämma tre tjejer som gick framför oss. Och en liten sak till, När jag och H spelade "fotboll" i lillsyrrans rum och hur bollen gjorde en snygg spinning på ett gosedjurs nos. Klockrent klockrent!

Jadu, vad kan man säga? galna minnen men hysteriskt roliga. Så nu sitter jag och nästan drömmer mig bort. Nästan som om det var igår. Aja,ska ta en liten titt runt facebook och sen försöka sova? Näe ;) Ni får ha det bra. Kram :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0