Tänker tillbaka....

Hej bloggen. Tänker tillbaka på det som varit, herregud vad jag saknar oss. Alla minnen. Liksom, du var han jag verkligen kunde lita på. F-A-N att jag inte fattade att du hade det jobbigt och jag bara försökte göra allt bra men gjorde det värre, visst allt jag gjorde berodde inte på mig,du gjorde inte heller det smarta draget.Fast jag har den känslan att jag hatar dig så gör jag inte det.Du har fortfarande en speciell plats i mitt hjärta.Minnena bara snurrar i mitt huvud.Du var liksom min stora kärlek. 4 fina månader tillsammans, på sådan "kort" tid hann vi göra en massa. Fira midsommar,grillkväll och en massa annat! Jag saknar dig H. Önskar att vi kunde ta kontakt igen om ett par år och glömma att vi någonsin varit ovänner över en sådan sak. "/ Love hurts brukar man säga.Du har någon.Kommer jag alltid finnas kvar hos dig?I dina tankar? Det tror jag nog.Du och jag,filmerna vi kollade på och alltid tjöt av skratt.Aja den tiden är förbi nu,men du ska veta att det var du som fick mitt år 2010 att bli helt awesome och guldvärt! Tack H. :') , efter ett bra tag dök en annan sak upp, han fick mig att känna mig speciell, det varade inte länge, men jag hoppas att vi kan sluta bråka över något som inte ens är något.Jag förstod inte ens från första början att det var fel, innerst inne visste jag att det skulle spåra ur och bli ett H-vete.Så förlåt för det som blev fel.Och jag vill inviga 2011 med ett klokt ord. "Allt kan bli bättre", och starta om på nytt. Åh vilket känslosamt inlägg, jojo inget negativt,bara en enorm saknad. Saknaden av att vara sådär speciellt älskad,någon som vill vara med en,någon att dela sitt liv med.Bara du & jag. <3 - Btw, klockan är väl snart 3, pigg och lite hungrig, ska ut i köket och rota runt lite i skafferiet och se om något gott finns att äta :) Ni får ha det bra, kram. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0