Snöstorm och så vidare ......

Hej bloggen! Såhär har min dag varit. BAD DAY! Har bara varit allmänt nere "/ fick höra ett klokt ord idag, eller okej inte höra, läsa snarare. men aja. Blev faktiskt lite gladare av att läsa det, och jag ska uppnå mina mål, jag ska förändras till något lite bättre, den bitchiga attityden ska puts väck, håller på och jobbar på det, det börjar ta sig, släpper in lite mer ord och beröm och låser in dom i mina tankar. Jag är bra som jag är, självförtroendet är inget fel på,men det är själva personligheten,vill bara inte bli sårad, men ska kämpa på i vått och torrt. Som man säger, För dig ska jag göra det tusen gånger om. Och snart väntas det julmat,igen, här på boendet,och lyssna på ett evigt prat om det nya stället och bla bla bla... Aja nu ska jag styla naglarna, ha det gött. Kram :] Btw, bilden gav mig "budskapet" allt kan bli bättre. <3

Allt kan bli bättre - Okänd.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0