SNÖÖ!! :D

Sho. Har tänkt på en sak, varför i helvete ska man bli bedömd för något man gjort själv och det var meningen? vadå det är väl upp till en själv vad man gör, tex ta bort något, ska man bli bedömd och bli utskälld för det eller? blir såååååå TRÖTT på er!!! moget moget och åter moget. Låt mig få leva mitt liv ifred, och det är så patetiskt att gå runt och leka jag-har-status-och-jag-är-häftig-så-passa-dig typen, väx upp för fan! Är riktigt cp förbannad men just nu vill jag samtidigt hoppa ut genom fönstret med ett himla glädjetjut! jag är lycklig och sååå in love som vanligt, in love i den nya låten som September mixat ihop ;) Mikrofonkåt. Siktar mot toppen så långt jag kan nå.
Ehehe, men min dag ser väl ut såhär, ta det chill, fota lite (?), kolla runt i facebook, smsa,hosta like a dåre, pizzabakning :D umgås med björnen at boendet :P snäll pöjk det där, vi ska se någon film med personalen. Hahaha älskar den där reklamen på Spotify, Junkyard.se. "TYST!!" "Här har vi allt förutom snö" hahah xD Med andra ord, jag är lycklig, fast det finns folk som njuter av att trycka ner andra. Mycket minuspoäng till dom, Massa pluspoäng för kärlek,vänner,pizza och säkert mer ^^ Aye, ska dra nu och kolla runt lite på Fb och sånt, ni får ha det gött, pöwsheii :* <333 Btw bilden är tagen igår ;)
Hade lust att skriva med FETA bokstäver bara för att :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0