If i could be you.....

Sho.  Seriöst jag vet inte vad som händer, jag är sjukt nere, för det känns som om jag har svar på alla mina egna frågor, men det är så att jag gör det till det jag tänker på. Usch, tänker jag att det blir så, så blir det ju nästan så, jag måste fatta! tid,lust osv, men jag hoppas verkligen det gör jag, och jag orkar inte heller gå runt med ångest klumpen i magen, bara att veta att du hatar mig gör det inte bättre, fattar inte vad som gick fel, eller jo det gör jag, men jag önskar att vi kunde säga hej åtminstone, inte gå runt och låta det växa. Och nu när det hände. Någon annan sak. Så försökte jag, förlåt. :'( just nu står jag bara någonstans och vet inte vart jag skall ta vägen, jag ska bättra mig, men du får fan ta och rycka upp dig och säga vad som blir fel och så... Det är inte bara jag som måste bära allt. Och nej jag lurar inte mig själv, jag vet vad jag vill uppnå. Och jag tänker kämpa. Har jag klarat sådant förrut så kan jag det nu också. That´s it. Man har all tid i världen. Ska nu gå och äta något innan jag svimmar så hungrig jag är, ni får ha det gött. Puss :* <333


Kommentarer
Postat av: Agnes från Skövde

Alltså inte för att vara taskig men, man ska vara mer posetiv i bloggar, och man ska stava med stor bokstav osv, o liksom vem är det du hatar igentligen?



Kramar

2010-12-03 @ 20:06:38
Postat av: Agnes från Skövde

Alltså bloggar ska vara posetiva o du kan väl skriva med stor bokstav?? Varför ska man läsa en blogg med negativa saker i, o jag menar vem hatar du igentligen? Kramar Agnes!

2010-12-03 @ 20:08:45
Postat av: P

Du förstår inte hur det ligger till, bloggen handlar om mitt liv, och jag skriver hur jag vill, sry.

2010-12-03 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0