I love the way you lie.

Hej bloggen. Oj tiden går och det närmar sig julafton ;) Fick min julklapp idag av en som står mig väldigt nära. En svart väska med lång axelrem, så man kan ha den hängandes som på en vanlig bag. Åååh tack så jätte jätte jätte mycket :D !!! är sjukt stolt och nöjd över den :) och dagen har varit sådär, förrutom att en del hinder, värst var ju igår, och jobbigt på stan idag, fan, varför ska det vara så svårt att se någon man en gång i tiden varit med? "/ jag hoppas verkligen att vi kan bli vänner i framtiden,förstår om du inte vill försöka igen, det är lugnt, bara vi är vänner, vill hellre ha dig som vän än ingenting alls, inte supertajta vänner precis sådär, men kunna bygga upp en vänskap från grunden, det känns så onödigt att vi bråkar över något som inte är värt att bråka över,bara riva upp allt i sin väg. Kommer inte tjata,jag lovar. Jo så ligger det till. Men men, imorgon är det julspex,hahaha xD och dessutom har en del fått skolkatalogen,gal1 att det ska ta såå lång tid, dom säger att det tar "minst 8 veckor", det är ju ffs mer än bara 8 veckor?! nästa gång kommer den väl ut redan när studenterna har gjort sitt....? Skumt. Aja, har haft det mysigt med brudarna på stan :D (Y) Plus i kanten på det. Och nu tänker jag fortsätta med mitt, skriva klart en dikt. Ni får ha det gött och God jul & gott nytt år. Kram. Paulina.

Dock en väldigt seriös bild, tagen från min mobil i Desidéria huset på julmiddagen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0