Hey ho!

Hej bloggen! Ledsen för att det inte dök upp något kvällsinlägg,men tog en dusch istället och tiden rann som sanden mellan fingrarna på mig. Klockan var väl redan halv 10 igår då jag skrev det sista inlägget. Men aja. Mådde inget vidare idag så jag tog det lugnt och sov, vaknade vid 13 någonting och drog sedan iväg med Emelie pajen och hämtade min cykel som såg så jättefin ut ;) med tillbucklad korg och pakethållaren som är böjd i mitten, lite grann, typ som en stol, hahaha. Oj så kan det gå när man åker nerför en backe.... :$ opps! Sen vidare till ÖB och handla lite hygienartiklar, hittade en parfym, so sinful. Yummie, den doftar något helt otroligt :} Hehe, ahjo, nu ska jag ta en paus och städa rummet och matrummet -.-' usch, aja, sen fika på kvällen, men ni får ha
det gött och SPRID DETTA VIDARE, vill ha fler läsare :DD !! Kram! Dock gammal bild ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0