Det är aldrig too late... x]

Sho. Idag har man haft det jätte kul... Hahaha speciellt i skolan och innan, alltså påväg t skolan, höll nästan på att ramla, Lilla Bella tog såklart tag i min arm och höll på att dra ner mig, Haha tyy ;) <3 Aja, dagens Citat. Av Mig & Bella.  - "Vi missade tunnelbanan,så vi var tvugna att gå". XD HA HA HA HA HA HA. Klockren ursäkt när man kommer försent till skuuulan ;) Aye. Har inte gjort så mycket idag, förutom att ha varit med Jessica,Bella,Robin och Häämpus x) Crazy dag. Aja ni får ha det gött osv, så ska jag duscha och hopp i säng och knarka halstabletter och geeka Paradise Hotel! :'D Pöwsheii :* <333 Btw, bildbrist!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0