Deep at night.

Hej bloggen. Förlåt att detta inlägg kommer så sent men har varit fullt upp med annat. Jo något fick mig att tänka på en sak, "julen är överskattad", haha vadå? Det är inte presenterna,pengarna som gör julen, utan det är tanken som räknas.Och defenitivt att umgås med nära och kära,det är en tradition,kanske en hyllning? eller något åt det hållet. framför allt dom som är jätte mycket inne på sådant med religion och sånt. Själv älskar jag ju nästan julen, har ju varit jättejätte taggad förut men nu är det väl för att man blivit äldre? och nog för att vi slöt 22, hehe ;) Och kärleken för mig är väl på topp antar jag, för jag sprider glädje åt mina älskade vänner, och imorgon kommer älskade barndomsvän ;) eller i övermorgon, ouf vilka fina minnen vi har A, ;) Jag är just nu rejält myssugen, Ett mörkt rum,dämpad belysning, Helt släckt. Ett stort täcke att dela på, Närhet! godisskålar och lite läsk + någon lite spooky film. Ååh det är mycket + i kanten på detta :D Jo, mitt lov har varit jätte härligt :D Och nu vill jag gärna ha lite sköna tips & råd om hur man kan styla naglarna på bästa sätt. Men nu ska jag fortsätta geeka sönder ett spel och lyssna på en gudomligt bra låt :D Ni får ha det toppen, puss. Btw hur många kilon har man gått upp efter att ha ätit sig fet av all julmat tro?

The Black Eyed Peas & Lil jon - Time Of My Life ( Remix 2010 )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0