But very next day you give it away....

Hej bloggen! Helgen har varit sådär. Var på puma och upptäckte något, låtsas snö, (skum), och två saker xD ehehe, aja, sen kom jag till boendet och fick sitta inne vid killarna och lana :) geekade ett randomspel, men sjukt kul var det iaf ^^, och satt uppe till 12 någonting, sen gick jag in till mitt rum och läste en sjukt rolig bok, till 3, sen somnade jag, och så hände det en underbar sak. Jag missade min tvättid, skulle tvätta vid 1 men vaknade vid 3, Yeah på mig själv. Och nu sitter jag här inne på mitt rum med ännu ett fult blåmärke på min rompaah. (Y) och en sak till, fyfan för fläsk!!! blir galen, Aja, ni får ha det gött. Kram! Btw ska fota lite mer någon dag så bilder kommer ;)<3 Dock en vääääldigt gammal bild :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0