Brr... !

Hej bloggen. Gick upp klockan 6 imorse för att se på lillsyrrans Lucia-tåg eller vad man nu kan kalla det. Så sjukt gulligt att se dom stå där i sina lucia linnen över overallen och plast ljus och stå där och sjunga julsånger :] <333. Blev nästan rörd, så gulligt, och visst det var iskallt, fick stå och trampa lite i snön för att hålla värmen. Sen var jag tvungen att gå till skolan och där väntade lucia tåg där med. Samma varje år typ. Hoppade till när en tjej dök upp och började sjunga, stark röst må jag säga, men blev lite paff, ehehe :) Och helgen har varit mys, varit hos Mami & syrran och tjockat i oss chips och sånt och kollat på idol och massa annat kul ^^, så nu sitter jag här på boendet. Fortfarande väldigt osäker. Känslorna som krånglar till det. För det känns som om något kommer gå fel eller sånt, men innerst inne vet jag att det kommer gå så bra. Sen är det ett minne blott, fu ångest >:( !!! "A taste of love, that´s you." Hela du är något... Jag vill,jag önskar. Bara du, Dina ögon, bruna och underbara,allt. Men men, som sagt, det är bara att ta det lugnt och så. Det ordnar sig. Och själv tänker jag spara ihop pengar till en ny kamera, och hur det kommer gå,det är en annan historia. ;) Men ni får ha det gött. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0