Baby you´re a firework. <3

Hej bloggen, förlåt för ett "försenat" inlägg, men har haft fullt upp. Dessutom har jag fotat lite ^^ blev sjukt stolt över en bild :D ! har "knarkat" Katy perrys låt - Firework. Den är sååå sjukt bra, fastnar direkt bara sådär, och hörde en galen sak med, "Det finns en anledning till varför du inte finns med och skapar min framtid" Fuck off, allvarligt, det låter bara så knäppt, enligt mig och det är min synpunkt. För vissa har ju väldigt svårt att inse att man har gjort ett STORT steg och är inte som innan. Men det är ditt val, förr eller senare så kommer du fatta det och tänka efter. Aja nog med det. Det är glashalt ute och när det faller nysnö på isen som lägger sig som ett täcke då är det bara att förbereda sig med bandage och shit. Och JAY vann i idol!! :D Minnah var bra men Jay hade lite mer den där glöden kändes det som. Btw, det ordnar sig. <3 Ni får ha det gött, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0