All the crazy shit i did tonight... :P

Hej bloggen! Dagen har varit konstig, eller mest som vanligt. Herregud vad det kan blåsa ute då :O höll nästaan på att blåsa iväg, och + att det är glashalt ute så får man extra skjuts,inte direkt något man gillar, då får folket förbereda sig med bandage och gips i högsta hugg. Hehe :) Fick ett oväntat sms för ett tag sen, en julsång fast lite omgjord, haha skrattar fortfarande lite åt det. Och sen har det dykt upp en och annan random typ och skrivit helt sjuka saker, på facebook. Och tydligen hör man en massa, som vi alla säger. - Det du inte vet om dig själv,vet alla andra, välkommen till Gotland. Jovisst till en viss del är det nästan sant men inte helt, rykten och bullshit,gripna ur luften,blir bara sanna ju mer man tror på det. Pöh! Struntar i sådant, dömer aldrig folk på förhand direkt, lär känna dom i början. Och jag är så j-ä-v-l-a glad/lycklig att jag har er, mina älsklingar. Isabella + Jessica C, ni gjorde min dag till något bra. :') Ty, fast ofc det finns såååå många mer att tacka :D Och det som hänt nu under året är en annan historia,men den här månaden,ohja en massa, och nu ta mig i kragen och dags för förändring, har bara sagt en massa tomma ord som verkar ifyllda men inte satt effekt på mig, men nu jävlar är det dags att rensa och bygga upp något nytt, pallar inte mer att bara säga saker och sen bryta det för en liten sak, ett enda ord kan förändra en hel värld, min värld t.e.x. Ska verkligen skärpa mig och uppnå det målet som jag lovat mig själv, och det ska bli bra,det kommer bli bra. Så nu blir det inget mer lovande som tillslut lämnar en massa öppna sår eller svek. Blir någon ny. Någon bättre. Promise! Plus i kanten på det. Nu ska jag bara ta det lugnt och fundera och slappna av i kropp och sinne och bara vara Paulina. Ha det gött. Kram ;) Btw det kanske dyker upp något kvällsinlägg sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0