Ååh nu är det jul. Snart! ;)

Hej alla, eller hej bloggen (?). Aja sak samma. Dagen började väl sådär, var med några i lägenheten, men ville hellre jobba lite i skolan så jag fick det. Fick lite psykbrott på läraren som störde mig hela tiden, Vadå man kan väl tänka samtidigt som man gör något annat? Men enligt henne kan man bara göra en sak,inget mer, och så skrev tantfan upp 5 min skolk på mig, va i .... Alla andra fick gå tidigare,varför skall då jag sitta kvar som ett mongo med en ful mattebok och räkna? Vet hon ens vad rättvisa är eller? Hm, nej. Sen har man fjantat runt lite i skolan och D,S och någon till hade ju såååå kul att hålla för dörren så man inte kunde öppna, jag och bella och Dani fick pusha på dörren, men inte ett skit hände, haha knas,men vi kom ut iallafall. Sen kom jag hem till boendet och jag däckade, var så trött och hade ont i huvudet, men tyvärr saknar vissa personaler det där att man måste knacka innan man kommer in. Så dom klev in och börja tjata om en massa och jag fräste tillbaka och nu är lugnare men ändå liite svidig, usch. Så ett plus i kanten för J´s nya namn till läraren. Haha :D E.Eld Brasa. Får ursäkta för bildbristen. Ska någon dag ut och fota lite :)

-Nu tändas tusen juleljus för strömmen har nu gått,och tusen tusen klagomål har elbolaget fått.
Jo en rolig låt. Men ni får ha det gött, pöwssheii <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0